HWANYONGhada









AHLAN WASAHLAN!!



Lost In Beauty-













...she's Beautiful


Your name here and other blah blahs.



...Beauty ProDucts


WISH ONE WISH TWO WISH THREE


...Other beauties


ICE ANGEL XIAXUE ...EXIBITIONS







...Lost in beauty


layout design, coding, photo-editing,


ice angel
Brushes- 1

























pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" src="http://www.widgipedia.com/widgets/widgetindex/welcome-widget-7797-8192_134217728.widget?__install_id=130321" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" quality="high" height="350" width="175">










Gratisan Musik

Monday, April 23, 2012

V-BLOCKBUSTER 13

          THE STORY OF 3KAA:MELBOURNE   HIGH SCHOOL 
                                           (PART 13)



                      Pada malam hari,kelihatan pelajar 3KAA sedang berbual-bual dan mengadakan 'mesyuarat'.

Say:Wah,lawanya bintang tu kan?
Sedi:Yela,lawa.Macam kau.hehe.
Mira:Ayat tak boleh blah.
Muhsin:Woi,korang!Sekarang ni macam mana?
Nisah:Macam mana apa?
Muhsin:Ye la,nak 'settle' kan hal Ida ni.Korang semua ni pasti ke nak siasat pasal tu.
Fiha:Betul-betul pasti.Kita kena cari jalan.Sesiapa ada idea?
Izi:Betul tu,kita kena cari jalan untuk mencari kebenaran.Aku rasa kita pergi tidur dulu,mana tau dapat idea.
Mira:Kau kalau tidur,bukan dapat idea,mimpi adalah!
Kim:Aku tau.Apa kata kita 'report' polis nak?
Bal:Hey,kawan!Relaks.Jangan terburu-buru ok.Aku yakin Ida tak apa-apa.
Rol:Tak payah nak yakin sangatlah!
Mie:Aku rasa esok je la bincang pasal benda ni!Aku ngantuk la.Lagipun esok 'last' kat sini.Nak kena kemas 
      lagi.
Say:'Time' macam ni pun kau boleh fikir pasal tidur ye!
Muhsin:Betul kata Mie tu.Korang je la yang 'settle' kan benda ni.Budak lelaki semua nak tidur.
Mie:(senyum)Aku sokong kau Muhsin!Hidup bakal pemimpin!(ketawa)
Rol:Salah korang juga aku rasa.Dia merajuk ke. (ketawa)
Amy:Merajuk kenapa pulak?
Rol:Entah.Korang fikir sendirilah.Korang kan kawan dia.Bye-bye ladies!(ketawa jahat)
Sedi:Hal perempuan.Lelaki tak nak masuk campur.Selamat malam!
Mira:Kurang asam!
Fiha:Memang mereka semua tu!Tak boleh harap langsung.

               Selepas itu,pelajar lelaki beredar dan bergerak ke 'dorm' masing-masing.Sementara itu,pelajar perempuan sedang membebel dan tidak berpuas hati tentang hal tadi.Mereka pun bergerak juga ke 'dorm' dan merancang 'strategi'.

Mira:'So,'apa kita nak buat sekarang?
Fiha:Kau rasa?
Amy:'Cop'.Korang ada 'something' nak cakap ni.
Nisah:Apa dia?Ceciter.
Amy:Hmm....masa tu kan....bla..bla(takut-takut)

********************************************************************************
                 Sementara di 'dorm' pelajar lelaki.....

Sedi:Tak sabarnya nak balik!
Fiz:Rindu keluarga?(ketawa)
Sedi:Rindu sekolah dengan cikgu kesayangan aku.
Muhsin:Macam kejap je kan?Aku rasa macam nak tinggal lagi 2 bulan kat sini.
Rol:Aku rasa lebih baik kau tinggal je kat sini terus.Boleh kau jumpa dia tiap-tiap hari kan?(ketawa)
Muhsin:Siapa dia?(terkejut)
Rol:Kau ingat aku tak tahu.Kau suka pada Miss....(Ketawa)
Muhsin:Molek sikit kau!Merepek.Aku tak terpikat langsung dengan perempuan di sekolah ini.Aku hanya
            setia pada yang satu je ok.(marah + gurau)
Rol:Ye la.(tarik selimut)
Izi:Tolong diam.Aku nak tidur!Nanti tak dapat idea.(tutup mata)
Fiq:Idea la sangat kan.(tepuk bantal)

**********************************************************************************

Mira:(senyap + takut)
Fiha:(ternganga + tercengang)
Say:(senyap + bisu)

Alin + I'in:(tidak memberi respon)
Nisah:Semua tempat,ada sejarah silam dia.
Amy:Tapi,kenapa saya yang kena?
Fiha:Agaknya,dia minat kat kau la.(takut + ketawa)
Amy:Ada pulak cam tu.
Alin:Ada.
I'in:(ketawa)

**********************************************************************************

              Pada tepat pukul 12 malam,kelihatan pelajar lelaki sedang tidur dengan nyenyak sekali.Tiba-tiba,

Suara:Meow...
Mie:(terjaga + bisik)Woi,kau dengar tak tu?
Muhsin:Dengar apa?Dah,tidurlah!
Mie:Bunyi tadi?
Muhsin:......(tak layan,sambung tidur)
Mie:Tak guna.(bangun + check)

         Mie pergi membuka pintu dengan keadaan yang tidak stabil secara senyap,sebelum itu dia cuba mengejutkan kawan-kawannya terlebih dahulu,tetapi hampeh.Tiada seorang pun yang berjaya dibangunkan.
Dia buka pintu dan alangkah tekejutnya dia apabila mendapati seekor kucing muncul di hadapan.Kucing tersebut seperti pernah ditemui baru-baru ini.Dia terus mendapatkan kucing itu.

Mie:Kau ni kucing,dahlah comel.Rupanya,kaulah kucing yang cakar aku dulu ye.Takpe,aku maafkan kau.(usap kepala kucing)
Kucing:Meow...%$#@&@~#$

          Tiba-tiba,muka Mie berubah.Dia menurunkan kucing itu dan pergi entah ke mana.Kawan-kawannya tidak tersedar dengan kehilangan Mie.Ke manakah dia pergi waktu malam buta sebegini?







No comments:

Post a Comment